Bavel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten?

+23
TheGreatGoddess
Nath
phobos
amezyarak
T-CM11
tamlin
Bisounourse
MrWhammy
namanamashii
Diva Des
Killerrabbit
Saltje
Moonrain-Lorna
dark tears
silken tofu
U-48
El Tee Bumblebee
P-K
Doominium
Nespa
[E]
Thrasher
CHAOS
27 plaatsers

Bavel :: Muziek :: Varia

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 Empty Re: kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten?

Bericht van T-CM11 di nov 11 2008, 16:59

P-K schreef:
T-CM11 schreef:
Zaterdag: FAST BEAT THE FEET FAST FALL THE HANDS kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 159938 (vette oldskool EBM in Doornik kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 348246 )

en hoe-de-moeite was't juist? wil ik for old times sake nog wel eens naar afreizen.....
Leuk zaaltje, ditto sfeer, de muziek kan je je wel voorstellen zeker Wink
't heeft mijn weekend goedgemaakt kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 559646 (ook 't gezelschap natuurlijk cyclops )
Wel geen andere vlamingen, vooral Fransen en Walen (die bouwen beter feestjes dan hier Laughing )
Bier was duur, dus 't werd weer een cocktail-avondje kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 36731

Bern zei gisteren dat dat zaaltje gaat sluiten... ik hoop van niet No
T-CM11
T-CM11

Man Aantal berichten : 2746
Leeftijd : 47
Registration date : 18-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 Empty Re: kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten?

Bericht van T-CM11 di nov 11 2008, 17:02

silken tofu schreef:
T-CM11 schreef:Maandag: Cabaret Gothique - euhm... interessant kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 71510

nog een die het 'euhm... interessant' vond... wat meer detail zou leuk zijn... kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 8244
Je hebt niets gemist Wink
T-CM11
T-CM11

Bericht van silken tofu di nov 11 2008, 17:15

T-CM11 schreef:
silken tofu schreef:
T-CM11 schreef:Maandag: Cabaret Gothique - euhm... interessant kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 71510

nog een die het 'euhm... interessant' vond... wat meer detail zou leuk zijn... kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 8244
Je hebt niets gemist Wink

dat wist ik vantevoren... Very Happy
silken tofu
silken tofu

Aantal berichten : 2666

Bericht van P-K di nov 11 2008, 17:24

het was dus "wel speciaal"

"das wel....speciaaaal" staat hier gelijk aan "omfg hoe lelijk" Very Happy

tcm-dresscode?!?! Shocked
P-K
P-K

Man Aantal berichten : 4542
Leeftijd : 44
Registration date : 11-06-08

Bericht van T-CM11 di nov 11 2008, 17:34

P-K schreef:het was dus "wel speciaal"

"das wel....speciaaaal" staat hier gelijk aan "omfg hoe lelijk" Very Happy

tcm-dresscode?!?! Shocked
We zijn maar laat toegekomen, en dus heel 't "show-gedeelte" gemist Very Happy

En ik liep daar even "dark&gloomy" rond als anders clown
T-CM11
T-CM11

Bericht van P-K di nov 11 2008, 17:45

T-CM11 schreef:
We zijn maar laat toegekomen, en dus heel 't "show-gedeelte" gemist Very Happy

en, spijt zeker?
kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 Britney_spears_stripper
P-K
P-K

Bericht van amezyarak wo nov 12 2008, 08:56

kmznih: min of meer..

vrijdag: psychedelisch verjaardagsfeestje in 'n herenthouts bos, na 2 uur wandelen vanaf het dichtsbijzijnde in een naburig boerengat gelegen station, gelukkig was het ruimschoots die moeite waard Very Happy

zaterdag: al liftend tot in leuven beland, daar even de feestvreugde doorbroken met een urenlang veel te serieus gesprek dat er toch ooit eens van moest komen, en dan nadien maar afgezakt naar waregem ter compensatie

zondag: paar uurtjes bed in en nadien 't uitstapje naar de zee omzeep geholpen door de overblijfsels van voorafgaande nacht Neutral

maandag: als gevolg van m'n voornemen om tijdens dit 4dagenweekend toch minstens 1 nuttig iets uit te voeren: afgewassen, en als beloning naar Style Traveller kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 159938

dinsdag: na het rond 12u op z'n einde lopen van 't feest het weekendje volwaardig afgesloten met afterpartietje op een willekeurig antwerps appartementje bom , dat zoals te verwachten was weer veel te lang is uitgelopen om op een iets of wat uitgeruste manier aan de (gelukkig korte) week te beginnen

amezyarak

Aantal berichten : 109
Registration date : 12-06-08

Bericht van Saltje ma nov 17 2008, 09:35

vrijdag : mijn vrienden zijn gekomen om mee mijn meubels terug op hun plaats te zetten.
zaterdag : naar Korperwelte geweest, was wel heel knap, had dat nog nooit gezien. Volgens mijn compagnon was het wel een stuk kleiner dan vroeger. 's Avonds gaan eten in de Gouden Wok kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 41953
zondag : gaan werken bij mijn vrienden (papier afsteken)
Saltje
Saltje

Vrouw Aantal berichten : 504
Registration date : 16-06-08

Bericht van Nespa ma nov 17 2008, 10:11

T-CM11 schreef:En ik liep daar even "dark&gloomy" rond als anders clown

tssss, voyeur-toerist kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 381927
Nespa
Nespa

Man Aantal berichten : 3848
Leeftijd : 56

http://www.last.fm/user/NespaLa

Bericht van Killerrabbit zo nov 23 2008, 18:40

- vrijdag: iets gaan drinken bij S en met nog andere vriendinnen, daarna naar Waarschoot, in de Metro gezeten, weet alleen dat ik grote vazen witte martini kreeg aan 2 euro/stuk ... de rest van de avond is een zwart gat.
- zaterdag: beetje uitgeziekt, 's avonds spaghettiavond van mijn Chiro, lekker gegeten kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 348246, gezellig gebabbeld. Daarna nog naar Waarschoot gegaan naar de Metro, feestje!
- vanavond: wat werken voor school, mij voor tv zetten, maffen
Killerrabbit
Killerrabbit

Vrouw Aantal berichten : 4199
Leeftijd : 39

Bericht van Killerrabbit zo nov 30 2008, 18:37

- vrijdag: Tequila Dead by Dawn fuif met de 2 Barts, was wel wijs
- zaterdag: jubileumsoptreden van vriendin S. haar koor (Tweede couplet) in de witte kerk in Eeklo, daarna naar Waarschoot gereden, op café gezeten in de Metro en in de Ploeg
- zondag: lazy sunday
Killerrabbit
Killerrabbit

Bericht van Killerrabbit zo dec 14 2008, 20:33

weekendje BOB geweest, maar was daarom zeker niet minder geslaagd:

- vrijdag: op café geweest naar de Irish Pub en de Metro
- zaterdag: naar de Metro, naar de Irish Pub en dan naar Club 54 in Oedelem. was de eerste keer dat ik er naartoe ging en het was echt wel leuk. oede sfeer, nog een leuk kot, de muziek was wel erg plat, maar we hebben ons echt geamuseerd. Daarna nog eens naar de Metro geweest.
- zondag: Kerstmarkt in Waarschoot, beetje rondgelopen, naar de Metro geweest en dan oesters en cava gedronken met onder andere minimal en zijn madam, wireless en nog een hele hoop Waarschoots volk.
Killerrabbit
Killerrabbit

Bericht van Nespa zo dec 14 2008, 22:16

Donderdag: tooghangen met Marc Peeters http://www.imdb.com/name/nm0670356/

Vrijdag: Imminent, Twinkle, Chrysalide, Sonic Area and Kirdec in Finzerb Mons: fantastische optredens, just ende schoon volk.
BIM gaat zijn best moeten doen om dit te overtreffen kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 79730

Zaterdag: de Ken Loach film The Navigators op Canvas
Goed managment gaat de wereld redden kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 141923

Zondag: ne keer goed gaan Azianezen op 't Zuid kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 348246
na eerst eens te gaan kijken hoe Tango gedanst moet worden kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 334219
Nespa
Nespa

Man Aantal berichten : 3848
Leeftijd : 56

http://www.last.fm/user/NespaLa

Bericht van Killerrabbit zo dec 21 2008, 20:47

zwaar weekendje Very Happy

- vrijdag: uitgeweest in Waarschoot, naar de Metro, naar de Spoorloze en dan nog op de Chirofuif in den Artevelde geweest, geen idee hoe en wanneer ik in mijn bed geraakt ben Embarassed
- zaterdag: dropping van de Chiro, 11 km lange tocht met postjes en opdrachten, ons groepje is 3de geworden! Daarna direct moe en afgepeigerd in bedje gekropen
- zondag: naar Gent; eens gaan piepen aan het glazen huis, naar een maat van mij zijn boot gegaan (Dj's for life actie), daarna kerstmarkt en daarna nog op café geweest in de Metro in Waarschoot
Killerrabbit
Killerrabbit

Bericht van MrWhammy zo dec 28 2008, 13:23

Gisteren cafe 't Volkshuis in de Sleepstraat gesloten. Wijs cafeetjen.
MrWhammy
MrWhammy

Man Aantal berichten : 202
Leeftijd : 42

Bericht van silken tofu zo dec 28 2008, 13:46

MrWhammy schreef:Gisteren cafe 't Volkshuis in de Sleepstraat gesloten. Wijs cafeetjen.
vorige zomer ook 'ns een avondje doorgezakt, idd een wijs cafeetjen... Cool
silken tofu
silken tofu

Aantal berichten : 2666

Bericht van U-48 zo dec 28 2008, 15:03

Douglas McCarthy was weer in topvorm. Stevig Nitzer Ebb optreden in Dusseldorf.
U-48
U-48

Man Aantal berichten : 1320
Leeftijd : 49
Registration date : 19-06-08

http://uboat.net/index.html

Bericht van TheGreatGoddess zo dec 28 2008, 16:33

kan men zich nog iets herinneren -> liever niet No
TheGreatGoddess
TheGreatGoddess

Aantal berichten : 3057

Bericht van Killerrabbit zo dec 28 2008, 19:49

silken tofu schreef:
MrWhammy schreef:Gisteren cafe 't Volkshuis in de Sleepstraat gesloten. Wijs cafeetjen.
vorige zomer ook 'ns een avondje doorgezakt, idd een wijs cafeetjen... Cool
Toen ik nog in gent zat, zaten wij daar oo, regelmatig, idd een wijs cafeetjen Very Happy
Killerrabbit
Killerrabbit

Bericht van Killerrabbit zo dec 28 2008, 19:53

Weer een goed week/weekend gehad:

- woensdag: kerstavond bij mijn zus + marginaal weggeweest in Waarschoot, naar De Ploeg
- donderdag: enorm gekaterd, kerstdag vieren bij B zijn familie, daarna nog naar de Metro geweest
- vrijdag: filmpje gekeken en thuisgebleven
- zaterdag: gaan eten bij vriendinnen in Gent (man, twas lekker kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 348246 ), daarna weer weggeweest in Waarschoot, naar de Metro
- zondag: lazy sunday morning, 's middags was het kaarting in De Ploeg, heb daar keihard al die mannen afgedroogd met pietjesbakken (69'en en dertigen) en ben met allemaal prijzen naar huis gekomen Cool (lasagna's, pizza's en salami's Very Happy )
Killerrabbit
Killerrabbit

Bericht van domino ma dec 29 2008, 07:07

U-48 schreef:Douglas McCarthy was weer in topvorm. Stevig Nitzer Ebb optreden in Dusseldorf.

En daar had ik kunnen bij zijn
domino
domino

Vrouw Aantal berichten : 354
Leeftijd : 50
Registration date : 24-11-08

Bericht van U-48 ma dec 29 2008, 11:24

domino schreef:
U-48 schreef:Douglas McCarthy was weer in topvorm. Stevig Nitzer Ebb optreden in Dusseldorf.

Idd ,dat was fijn geweest. Beetje jammer dat ze de bezetting op uw dienst aangepast hadden en niemand wist dat ge met teveel volk zou zijn voor een keer dat het dus niet nodig is. Op andere momenten verzuip jij in het werk en sta je met te weinig en nu het kalm is gaan ze een overstaffing doen. Mad .
U-48
U-48

Man Aantal berichten : 1320
Leeftijd : 49
Registration date : 19-06-08

http://uboat.net/index.html

Bericht van domino ma dec 29 2008, 12:14

U-48 schreef:
domino schreef:

Idd ,dat was fijn geweest. Beetje jammer dat ze de bezetting op uw dienst aangepast hadden en niemand wist dat ge met teveel volk zou zijn voor een keer dat het dus niet nodig is. Op andere momenten verzuip jij in het werk en sta je met te weinig en nu het kalm is gaan ze een overstaffing doen. Mad .

Ik ben er ook niet goe gezind om.Ik heb hele dag nutteloos rondgelopen, overal rustig.Dit is weer zo typisch bij ons op het werk.Ik had zo graag meegeweest naar Dusseldorf.En als het nu keidruk was op het werk dan had ik het nog begrepen maar dit...???Om op tijd te kunnen eten 'smiddags??? Mad
domino
domino

Vrouw Aantal berichten : 354
Leeftijd : 50
Registration date : 24-11-08

Bericht van namanamashii ma dec 29 2008, 12:15

Topicgewijze: ik herinner me nog alles mbt de nacht van zaterdag op zondag. kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 731676

namanamashii

Man Aantal berichten : 2892
Leeftijd : 33
Registration date : 15-06-08

http://www.wakaba.be

Bericht van P-K do jan 15 2009, 10:57

-vrijdag na de nacht wakker gebleven, tevergeefs op de Mooner gewacht en dan maar mee naar Krefeld vertrokken waar DAF de max was, na de intro ontplofte de zaal zowat kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 159938 ......jammer van de skippende cd op 1 track en erg jammer van schijtgroep Tyske Ludder in't voorprogramma.......mss toch maar naar DAF in Waregem? kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 71510

-zaterdag naar Berlijn, een stad op U tegen te zeggen....hier ligt iedereen te neuten dat Gent beter is dan Antwerpen, Leuven dan Brussel etc ....maar Berlijn is THE SHIT.
optredens:
-No More : ik dàcht dat ze nog aan't soundchecken waren, stilletjes & met de lichten aan, beetje verloren gegaan dus, jammer
-Portion Control : 't beste dat'k tot nu toe gezien heb, de avond was al ineens goed!
-Dive : knaller-set, There's No Hope kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 159938
-Click Click : 'k moest wat wennen aan de weirde zanger, ook 1 track met een skippende laptop, ...maar 't werd gewoon fantastisch!!! BIM aub.....
-ultrasmerige ebm-afterparty met vooral veel oud Zoth Ommog-werk....megabangelijk & volle dansvloer.....

van zondag-dinsdag de toerist uitgehangen & geshopt & goed gegeten

ik wil terug kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten? - Pagina 5 598913
P-K
P-K

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Bavel :: Muziek :: Varia

Permissies van dit forum: