maschinenfest!
+4
T-CM11
Nespa
U-48
silken tofu
8 plaatsers
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: maschinenfest!
Ga morgen mij aanmelden op picasa en ga er dan mijn fotootjes op enkel na opzetten en zl hier wel een link zetten.P-K schreef:ik op (non-facebook) foto's
vooral bezwarende foto's
P-K- Aantal berichten : 4542
Leeftijd : 44
Registration date : 11-06-08
bon, effe wat gal spuwen.
ik ben teleurgesteld. té weinig écht goeie concerten (denk dat ik maar onder de indruk was van 5-6 concertjes en dat waren allemaal de bands waarvan ik ook niet anders gewoon ben), véél te weinig gezelligheid en 'ambiance' onder het publiek en teveel spanningen onder en door de belgen waarmee ik er was (ik heb gelukkig de vrijheid om dit hier te zeggen, aangezien geen van de belgen in kwestie hier aanwezig is).
gelukkig waren er verschillende leuke momenten; pruiken, grappige filmkes opnemen en naar 't schijnt ook in figureren, frans kunnen spreken tegen een bezette duitse met blauwe ogen en zwart haar (soft spot), enz maar die werden over 't algemeen overschaduwd door een paar véél te slechte momenten. ga mezelf ook niet vrijspreken, trouwens.
jammer dat ik niet zelf reed anders was ik gisterenavond na ea80 vertrokken. maar genoeg gespuwd, zoals elders gezegd kan ik niet wachten om mijn gewone leventje te gaan lijden. mfest '08 wordt een vage herinnering, als 't aan mij ligt.
jammer dat dit de jubileum-editie moest zijn.
ik ben teleurgesteld. té weinig écht goeie concerten (denk dat ik maar onder de indruk was van 5-6 concertjes en dat waren allemaal de bands waarvan ik ook niet anders gewoon ben), véél te weinig gezelligheid en 'ambiance' onder het publiek en teveel spanningen onder en door de belgen waarmee ik er was (ik heb gelukkig de vrijheid om dit hier te zeggen, aangezien geen van de belgen in kwestie hier aanwezig is).
gelukkig waren er verschillende leuke momenten; pruiken, grappige filmkes opnemen en naar 't schijnt ook in figureren, frans kunnen spreken tegen een bezette duitse met blauwe ogen en zwart haar (soft spot), enz maar die werden over 't algemeen overschaduwd door een paar véél te slechte momenten. ga mezelf ook niet vrijspreken, trouwens.
jammer dat ik niet zelf reed anders was ik gisterenavond na ea80 vertrokken. maar genoeg gespuwd, zoals elders gezegd kan ik niet wachten om mijn gewone leventje te gaan lijden. mfest '08 wordt een vage herinnering, als 't aan mij ligt.
jammer dat dit de jubileum-editie moest zijn.
silken tofu- Aantal berichten : 2666
Registration date : 18-06-08
Wintertenen?
Thrasher- Aantal berichten : 638
Zo fotootjes van de groepen die ik heb gezien staan er op enkel maar een beperkt aantal van A21 en Proyecto Mirage daar ik er veel teveel heb en ze in een andere album ga steken. Die van de aanwezigen moet ik eerst nog uitzoekn en censuur toepassen
http://picasaweb.google.com/Spezialkrafte.christiaan/MaschinenfestGigs#
http://picasaweb.google.com/Spezialkrafte.christiaan/MaschinenfestGigs#
Prolly login riekwaaiert moar ala:
https://www.facebook.com/photo.php?pid=913912&id=691949984
(de betere sfeerbeelden van mfest08)
https://www.facebook.com/photo.php?pid=913912&id=691949984
(de betere sfeerbeelden van mfest08)
This content is currently unavailable
The page you requested can not be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
TheGreatGoddess- Aantal berichten : 3057
Registration date : 12-06-08
Ik kon die even zien (een foto of 5), en nu niet meer... raarTheGreatGoddess schreef:This content is currently unavailable
The page you requested can not be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
T-CM11- Aantal berichten : 2746
Leeftijd : 47
Ontvoerd door UFO's!
Je bedoelt weerballonnenTheGreatGoddess schreef:Ontvoerd door UFO's!
Vliegen die niet veel te traag?
Dat hangt van de wind af zekerTheGreatGoddess schreef:Vliegen die niet veel te traag?
een ontvoering is een ontvoering, zelfs al is 't een trage...
silken tofu- Aantal berichten : 2666
Ja maar dan zouden we ze toch snel moeten terugvinden? Want wij zijn sneller
Tja, er zal nog nooit iemand gedacht hebben aan 't controlleren van weerballonnen op aliensTheGreatGoddess schreef:Ja maar dan zouden we ze toch snel moeten terugvinden? Want wij zijn sneller
We zoeken foto's, geen aliensT-CM11 schreef:Tja, er zal nog nooit iemand gedacht hebben aan 't controlleren van weerballonnen op aliensTheGreatGoddess schreef:Ja maar dan zouden we ze toch snel moeten terugvinden? Want wij zijn sneller
Maar ze zijn al teruggevonden precies
AllebeiTheGreatGoddess schreef:We zoeken foto's, geen aliens
Maar ze zijn al teruggevonden precies
Wat wil je wel met die aliens doen mss?
Vermalen en tegen grof geld verkopen aan chinezen
Voila hier is de link van the crowd : http://picasaweb.google.com/Spezialkrafte.christiaan/MaschinenfestCrowd#
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Permissies van dit forum: