maschinenfest!
+4
T-CM11
Nespa
U-48
silken tofu
8 plaatsers
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
maschinenfest!
2. - 5. October 2008
first batch of the line-up:
ARCHITECT & ENDUSER - ASCHE/MORGENSTERN & ARS MORIENDI – BONG-RA – EMPUSAE & friends – KRAKEN – LARVAE – MIMETIC – MONOKROM – MS GENTUR – ORPHX – P.A.L - PROYECTO MIRAGE – PUNCH INC. – ROGER ROTOR – SONAR - THE [LAW-RAH] COLLECTIVE - WINTERKÄLTE – XABEC
ARCHITECT & ENDUSER - ASCHE/MORGENSTERN & ARS MORIENDI – BONG-RA – EMPUSAE & friends – KRAKEN – LARVAE – MIMETIC – MONOKROM – MS GENTUR – ORPHX – P.A.L - PROYECTO MIRAGE – PUNCH INC. – ROGER ROTOR – SONAR - THE [LAW-RAH] COLLECTIVE - WINTERKÄLTE – XABEC
silken tofu- Aantal berichten : 2666
Registration date : 18-06-08
Re: maschinenfest!
Line up is kompleet:
last batch of the line-up for 2008...
CONFIG SYS + AHNST ANDERS – HYPNOSKULL – HYSTERESIS – KIRDEC – KLANGSTABIL – MILITIA – MONOLITH - MONO NO AWARE
second batch of the line-up:
AMBASSADOR 21 + SUICIDE INSIDE - CONTAGIOUS ORGASM - IMMINENT -
ISZOLOSCOPE + CAMANECROSZCOPE + AH CAMA-SOTZ - RASPUTEEN IN HEAVY
LEATHER - SCORN - VROMB
ARCHITECT & ENDUSER - ASCHE/MORGENSTERN & ARS MORIENDI –
BONG-RA – EMPUSAE & friends – KRAKEN – LARVAE – MIMETIC – MONOKROM
– MS GENTUR – ORPHX – P.A.L - PROYECTO MIRAGE – PUNCH INC. – ROGER
ROTOR – SONAR - THE [LAW-RAH] COLLECTIVE - WINTERKÄLTE – XABEC
last batch of the line-up for 2008...
CONFIG SYS + AHNST ANDERS – HYPNOSKULL – HYSTERESIS – KIRDEC – KLANGSTABIL – MILITIA – MONOLITH - MONO NO AWARE
second batch of the line-up:
AMBASSADOR 21 + SUICIDE INSIDE - CONTAGIOUS ORGASM - IMMINENT -
ISZOLOSCOPE + CAMANECROSZCOPE + AH CAMA-SOTZ - RASPUTEEN IN HEAVY
LEATHER - SCORN - VROMB
ARCHITECT & ENDUSER - ASCHE/MORGENSTERN & ARS MORIENDI –
BONG-RA – EMPUSAE & friends – KRAKEN – LARVAE – MIMETIC – MONOKROM
– MS GENTUR – ORPHX – P.A.L - PROYECTO MIRAGE – PUNCH INC. – ROGER
ROTOR – SONAR - THE [LAW-RAH] COLLECTIVE - WINTERKÄLTE – XABEC
Whiiii, de Militia ijzerslagerij
Klangstabil
Hypnoskull ben ik eens benieuwd naar, nog nooit gezien, hopelijk ffwd>burnout! spul
Klangstabil
Hypnoskull ben ik eens benieuwd naar, nog nooit gezien, hopelijk ffwd>burnout! spul
Laatst aangepast door Nespa op wo aug 13 2008, 14:33; in totaal 1 keer bewerkt
Ze gaan me nog maar eens een ticket opsturen.
Hopelijk is de facteur daar ook niet mee weg
Een val opzetten voor de facteur, als we hem zien op Maschinenfest zullen we hem aanpakken.Nespa schreef:Ze gaan me nog maar eens een ticket opsturen.
hier ook nog geen tickets gezien, maar na'n mailtje gerustgesteld dat ze nog gepost moesten worden...
P-K- Aantal berichten : 4542
Leeftijd : 44
Registration date : 11-06-08
Bedenk me net dat 3 oktober nationale feestdag is in Duitsland,dus er niet veel zal open zijn die vrijdag.
U-48 schreef:Bedenk me net dat 3 oktober nationale feestdag is in Duitsland,dus er niet veel zal open zijn die vrijdag.
handig om weten! zorgen dat we de donderdag al onze boodschappen nog kunnen doen...
bwa gewoon zaterdag winkeltjes zien he en al genoeg drank van thuis meepakken om die dag door te komensilken tofu schreef:U-48 schreef:Bedenk me net dat 3 oktober nationale feestdag is in Duitsland,dus er niet veel zal open zijn die vrijdag.
handig om weten! zorgen dat we de donderdag al onze boodschappen nog kunnen doen...
Een man met een planNespa schreef:Ticket zat gister in de "boite aux lettres"
I love it when a plan comes together
ik zoek nog 1 slaapplaats, heeft iemand hier nog een plekje over?
oeps ,hebben de dames u buiten gezet ?silken tofu schreef:ik zoek nog 1 slaapplaats, heeft iemand hier nog een plekje over?
U-48 schreef:oeps ,hebben de dames u buiten gezet ?silken tofu schreef:ik zoek nog 1 slaapplaats, heeft iemand hier nog een plekje over?
de heren waar ik een kamer mee deel zullen graag horen dat je hen dames noemt...
U-48 schreef:Ik dacht dat ge weer bij u twee dames zou slapen
nope, die eer is voor lord morningstar, aangezien die schrik heeft om bij andere mannen te slapen...
Misschien heeft hij gewoon schrik om bij een bepaald iemand te slapen... understandablesilken tofu schreef: aangezien die schrik heeft om bij andere mannen te slapen...
T-CM11- Aantal berichten : 2746
Leeftijd : 47
Wie zijn dan uw slachtoffers ?silken tofu schreef:U-48 schreef:Ik dacht dat ge weer bij u twee dames zou slapen
nope, die eer is voor lord morningstar, aangezien die schrik heeft om bij andere mannen te slapen...
U-48 schreef:Wie zijn dan uw slachtoffers ?silken tofu schreef:U-48 schreef:Ik dacht dat ge weer bij u twee dames zou slapen
paul en martin
@ t-cm11
Het was super deze 4 dagen enkel een klein misvestandje (zie crushes)op de eerste dag maar er dan volledig voor gegaan op MF goed kunnen dansen en veel plezier gemaakt met de fijne belgjes en mijn vaste buitelandse vrienden en vriendinnetjes . Dank fur alles mein liebe freunden.
Ik wacht op een verslag van de Nespa.
johan de man- Aantal berichten : 2348
Registration date : 22-06-08
ik op (non-facebook) foto's
P-K- Aantal berichten : 4542
Leeftijd : 44
Registration date : 11-06-08
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Permissies van dit forum: