Gothic Festival Waregem 16/17/18 juli 2010
+8
P-K
Bisounourse
Doominium
tamlin
T-CM11
The Blue One
Killerrabbit
Nespa
12 plaatsers
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Gothic Festival Waregem 16/17/18 juli 2010
neuting for life!
wacht maar tot ik 80 ben
BIM : altijd geweest op wat, 1x na, Sev moeten wissen omdat niemand mijne nacht wou doen, life (en vooral death) goes on.
BodyB : veel van't zelfde, en als ge veel moet switchen & puzzelen om gewoon nog ergens te geraken is dat al de zever niet waard, extra gewerkt om op beverwave te KUNNEN geraken en achteraf gezien was't dat gewoon niet waard lol
er wordt veel gedaan (te veel zelfs, zeker kwa fuiven, veel middelmatige fuiven), maar veel hetzelfde (en erg veel door dezelfde, hangt aan elkaar van de gatlikkerij hier)....of te verkapt over 3 dagen, of te ...en te ...ZZzzZZ
wacht maar tot ik 80 ben
BIM : altijd geweest op wat, 1x na, Sev moeten wissen omdat niemand mijne nacht wou doen, life (en vooral death) goes on.
BodyB : veel van't zelfde, en als ge veel moet switchen & puzzelen om gewoon nog ergens te geraken is dat al de zever niet waard, extra gewerkt om op beverwave te KUNNEN geraken en achteraf gezien was't dat gewoon niet waard lol
er wordt veel gedaan (te veel zelfs, zeker kwa fuiven, veel middelmatige fuiven), maar veel hetzelfde (en erg veel door dezelfde, hangt aan elkaar van de gatlikkerij hier)....of te verkapt over 3 dagen, of te ...en te ...ZZzzZZ
P-K- Aantal berichten : 4542
Leeftijd : 44
Registration date : 11-06-08
Mortician- Aantal berichten : 1209
Leeftijd : 54
Mortician schreef:Zo ver!
maar mss hebben ze cola in flesjes?
P-K- Aantal berichten : 4542
Leeftijd : 44
och we weten toch allemaal al heel lang dat de heren organisatoren in vlaanderen graag op veilig spelen... al vind ik dat ze in waregem met 't festival elk jaar toch wel een paar zeer leuke namen weten te strikken. dat die altijd verspreid liggen over 3 dagen is maar normaal, anders geraak je gewoon niet aan je volk.
ivm body beats volg ik oli wel. ik zie er totaal geen meerwaarde in, heb echt het gevoel dat die bands al elvendertig keer de revue gepasseerd zijn in antwerpen.
wat het tekort aan electro betreft; ge moet maar goeie smaak kweken.
ivm body beats volg ik oli wel. ik zie er totaal geen meerwaarde in, heb echt het gevoel dat die bands al elvendertig keer de revue gepasseerd zijn in antwerpen.
silken tofu- Aantal berichten : 2666
Registration date : 18-06-08
Killerrabbit- Aantal berichten : 4199
Leeftijd : 39
Registration date : 12-06-08
silken tofu schreef:och we weten toch allemaal al heel lang dat de heren organisatoren in vlaanderen graag op veilig spelen... al vind ik dat ze in waregem met 't festival elk jaar toch wel een paar zeer leuke namen weten te strikken. dat die altijd verspreid liggen over 3 dagen is maar normaal, anders geraak je gewoon niet aan je volk.
Je kan in Vlaanderen niets anders dan op veilig spelen, doe je dat niet, loert het bankroet zeer snel mee over je schouder. En nu kijk ik rechtstreeks naar jou Wim
Wat BB betreft, hebben jullie ergens gelijk. BB vind ik wel een meerwaarde hebben als festival, maar hier zijn ze totaal de mist in gegaan en dat heb ik tegen Peter ook al gezegd.
CCX: 2e keer, SSS 2e keer, SA 42 2e keer (spelen zo goed als nooit), Armageddon Dildo's: nog nooit, Buzz: nog nooit, Spetsnaz: al veel aangekondigd, maar nog niet veel gespeeld, Revco: 3e keer, 2e keer festival, Body electric: 1e keer festival.
Wat mij altijd opvalt is dat er steeds wordt geroepen om 1 of andere groep, in dit geval AD en Spetsnaz, maar als die dan komen is er niemand geïnteresseerd.
Mooiste voorbeeld is nu op blackweb aan de gang: Xeno & Oaklander. X&O moeten komen!! en als ze dan komen: ha neen Martial Canterel is veel beter *zucht*
Soit, 't is maar een algemene opmerking hoor
Maar Martial Cantarel IS veel beter!
Mortician- Aantal berichten : 1209
Leeftijd : 54
Mortician schreef:Maar Martial Cantarel IS veel beter!
Variatie IS veel beter, anders kunnen we ook 90% van de EBM optredens gaan vervangen door enkel Skinny Puppy
T-CM11- Aantal berichten : 2746
Leeftijd : 47
bwa, zo erg is 't met mij (nog) niet gesteld hoorThe Blue One schreef:Je kan in Vlaanderen niets anders dan op veilig spelen, doe je dat niet, loert het bankroet zeer snel mee over je schouder. En nu kijk ik rechtstreeks naar jou Wim
met hipp hipp hurray hebben we wel wat geluk gehad maar we hebben alleszins nooit dramatisch hoge bedragen moeten toesteken. en bij die andere organisatie waar ik bij betrokken was weten we allemaal wat (wie) het probleem was
voor mij staat daar in elk geval quasi niets interessant tussen... sa42 en revco eventueel maar om daarvoor nu naar antwerpen af te zakken. buzz ken 'k niet en de rest zegt me weinig. ook body electric niet. ik mis ook een goeie headliner. echt een flauwe affiche.The Blue One schreef:Wat BB betreft, hebben jullie ergens gelijk. BB vind ik wel een meerwaarde hebben als festival, maar hier zijn ze totaal de mist in gegaan en dat heb ik tegen Peter ook al gezegd.
CCX: 2e keer, SSS 2e keer, SA 42 2e keer (spelen zo goed als nooit), Armageddon Dildo's: nog nooit, Buzz: nog nooit, Spetsnaz: al veel aangekondigd, maar nog niet veel gespeeld, Revco: 3e keer, 2e keer festival, Body electric: 1e keer festival.
't is niet omdat geroepen wordt dat er ook veel mensen aan het roepen zijn héThe Blue One schreef:Wat mij altijd opvalt is dat er steeds wordt geroepen om 1 of andere groep, in dit geval AD en Spetsnaz, maar als die dan komen is er niemand geïnteresseerd.
lol, dat is nu idd wel hilarisch!The Blue One schreef:Mooiste voorbeeld is nu op blackweb aan de gang: Xeno & Oaklander. X&O moeten komen!! en als ze dan komen: ha neen Martial Canterel is veel beter *zucht*
Ik heb wel zin in Spetsnaz, SA42, en ADsilken tofu schreef:
voor mij staat daar in elk geval quasi niets interessant tussen... sa42 en revco eventueel maar om daarvoor nu naar antwerpen af te zakken. buzz ken 'k niet en de rest zegt me weinig. ook body electric niet. ik mis ook een goeie headliner. echt een flauwe affiche.
en 't is anders toch niets die zaterdag...
T-CM11 schreef:Vrijdag: 50% electro (Mildreda meegerekend)Killerrabbit schreef:Amai ben dan toch echt niet overtuigd van het programma hoor... zo weinig electro!!!! Dan was de affiche vorig jaar veel gevarieerder!
Zaterdag: 29,2% electro
Zondag: 33,4% electro
Dat lijkt mij toch meer dan genoeg electro voor een gevarieerd festival?
gij hebt ECHT geen leven hé.
t_m- Aantal berichten : 1397
t_m schreef:
gij hebt ECHT geen leven hé.
Tuurlijk wel, buiten de kantooruren
maar da's geen goeie reden hé tomT-CM11 schreef:en 't is anders toch niets die zaterdag...
nah, 't wordt iets anders doen die avond voor mij.
Da's waar, zeker als je 't zinnetje erboven niet meequotesilken tofu schreef:maar da's geen goeie reden hé tomT-CM11 schreef:en 't is anders toch niets die zaterdag...
Wat zijn jouw plannen soms?
T-CM11 schreef:Da's waar, zeker als je 't zinnetje erboven niet meequotesilken tofu schreef:maar da's geen goeie reden hé tomT-CM11 schreef:en 't is anders toch niets die zaterdag...
Wat zijn jouw plannen soms?
momenteel zijn de plannen voor die avond nog onbestaande
't is nog lang, ik vind tegen die tijd wel iets beter
Klopt, je hebt geluk gehadsilken tofu schreef:
met hipp hipp hurray hebben we wel wat geluk gehad maar we hebben alleszins nooit dramatisch hoge bedragen moeten toesteken.
Maar jij hebt toch ook al eens iets geprogrammeerd waarvan je dacht dat er veel meer volk ging op afkomen?
Die had ik zelfs niet eens meegeteld, want die is buiten categorieen bij die andere organisatie waar ik bij betrokken was weten we allemaal wat (wie) het probleem was
Dat is inderdaad het grootste gemis.ik mis ook een goeie headliner.
Nope, klopt. Maar 't zijn wel de roepers die eerst gehoord worden en waar de silent majority zich al dan niet door laat leiden.
't is niet omdat geroepen wordt dat er ook veel mensen aan het roepen zijn hé
En eerlijk gezegd is dat typerend.lol, dat is nu idd wel hilarisch!The Blue One schreef:Mooiste voorbeeld is nu op blackweb aan de gang: Xeno & Oaklander. X&O moeten komen!! en als ze dan komen: ha neen Martial Canterel is veel beter *zucht*
Wat veel mensen vergeten (en dat geldt eveneens voor de politiek als voor andere disciplines), Is dat Vlaanderen en bij uitbreiding België geen scheet voorstelt.
Waarom zouden mogelijke headliners hun prijzen of hun tourschema aanpassen?
Grote namen komen automatisch bij de Schuremansen van deze wereld terecht en die kunnen hun baten en kosten spreiden.
Kleine en middelgrote organisaties moeten het doen met de rest en dan zijn we snel uitgepraat,.... langs beide kanten.
uiteraard maar dat is iets wat elke organisator heeft héThe Blue One schreef:Maar jij hebt toch ook al eens iets geprogrammeerd waarvan je dacht dat er veel meer volk ging op afkomen?
ik had ook gedacht dat we toen met con-dom en frames a second meer mensen zouden trekken maar dat lag voor een deel ook aan 't feit dat er toen in londen iets was (whitehouse, geloof ik) en in nederland ook iets. anders zouden we wel iets meer volk gehad hebben.
da's waar. maar ik vind dat een organisator in staat moet zijn om daardoor te prikken. je programmeert niet voor die roepers maar wel voor de mensen waarvan je denkt dat ze geïnteresseerd zouden kunnen zijn in wat je boekt. die roepers horen daar hopelijk bij maar niet per se.The Blue One schreef:Nope, klopt. Maar 't zijn wel de roepers die eerst gehoord worden en waar de silent majority zich al dan niet door laat leiden.'t is niet omdat geroepen wordt dat er ook veel mensen aan het roepen zijn hé
maw, we're fuckedThe Blue One schreef:Wat veel mensen vergeten (en dat geldt eveneens voor de politiek als voor andere disciplines), Is dat Vlaanderen en bij uitbreiding België geen scheet voorstelt.
Grote namen komen automatisch bij de Schuremansen van deze wereld terecht en die kunnen hun baten en kosten spreiden.
Kleine en middelgrote organisaties moeten het doen met de rest en dan zijn we snel uitgepraat,.... langs beide kanten.
The Blue One schreef:Wat veel mensen vergeten (en dat geldt eveneens voor de politiek als voor andere disciplines), Is dat Vlaanderen en bij uitbreiding België geen scheet voorstelt.
Dus Vnvnation op gothfest, en PIL op Rock Zottegem
PIL, schiet daar eigenlijk nog iets van over?
Dat klinkt mij als de zoveelste vorm van pensioensparen
Dat klinkt mij als de zoveelste vorm van pensioensparen
moet kunnen, vind ik. zolang de concerten goed zijn hoor je mij daar niet over klagen.T-CM11 schreef:Dat klinkt mij als de zoveelste vorm van pensioensparen
't is jammer dat ik niet in een band zit, ik zou ook wel een reünie willen op mijn oude dag.
't is dat ik nog nooit daar iemand iets over horen zeggen hebsilken tofu schreef:zolang de concerten goed zijn hoor je mij daar niet over klagen.
T-CM11 schreef:'t is dat ik nog nooit daar iemand iets over horen zeggen hebsilken tofu schreef:zolang de concerten goed zijn hoor je mij daar niet over klagen.
Zolang het maar niet is zoals de eerste keer:
http://www.fodderstompf.com/GIG LIST/brussels78.html
The Blue One schreef:
Zolang het maar niet is zoals de eerste keer:
http://www.fodderstompf.com/GIG%20LIST/brussels78.html
1986 Seaside was best te pruimen
T-CM11 schreef:PIL, schiet daar eigenlijk nog iets van over?
40ste muzikant ondertussen
De video's van recente optredens in VK staan op youtube. Oordeel zelf
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Gothic festival 24/25/26 juli 2009
» Noise Central Festival VII, 29 november, Utrecht
» :Beatnation: - zaterdag 19 juli - Twieoo, Gent
» NOA festival, 28 mei Neerpelt
» Moonchild Playlist Gothic Fuif Boesjkammeree Mechelen 22/04/2011
» Noise Central Festival VII, 29 november, Utrecht
» :Beatnation: - zaterdag 19 juli - Twieoo, Gent
» NOA festival, 28 mei Neerpelt