er is altijd wel ergens iets te doen
+20
Bisounourse
League of Nations
Maria
Thrasher
U-48
Mortician
namanamashii
WN.
The Blue One
Nespa
johan de man
CHAOS
Moonchild
T-CM11
Saltje
tamlin
TheGreatGoddess
Killerrabbit
silken tofu
P-K
24 plaatsers
Pagina 16 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Re: er is altijd wel ergens iets te doen
ik kom ook niet mee, vrees ik... zaterdag vroeg werken...
silken tofu- Aantal berichten : 2666
Registration date : 18-06-08
Bart & Liesbeth gingen alleszins, Arvid ook? Het groepje rond Jelmer?silken tofu schreef:ik kom ook niet mee, vrees ik... zaterdag vroeg werken...
(maar ik heb nu ook maar weer 4 u geslapen en moet morgennacht werken, dus kweet ook niet hoelang ik het ga halen )
phobos- Aantal berichten : 1009
Leeftijd : 38
Registration date : 20-06-08
arvid denk ik niet, jelmer zelf zit thuis en wimpertje gaat niet events van 'hertz' dus ik vrees een beetje dat 't met jullie 3 te doen zal zijn... (en die 1000 of zo andere mensen )phobos schreef:Bart & Liesbeth gingen alleszins, Arvid ook? Het groepje rond Jelmer?silken tofu schreef:ik kom ook niet mee, vrees ik... zaterdag vroeg werken...
(maar ik heb nu ook maar weer 4 u geslapen en moet morgennacht werken, dus kweet ook niet hoelang ik het ga halen )
hier wordt 't vanavond een avondje kinky (maar niet te laat want morgen dus vroeg werken), morgenavond porta nigra, zondag chilldag
silken tofu- Aantal berichten : 2666
Registration date : 18-06-08
dan ga'k nog eens wat socializen...silken tofu schreef:arvid denk ik niet, jelmer zelf zit thuis en wimpertje gaat niet events van 'hertz' dus ik vrees een beetje dat 't met jullie 3 te doen zal zijn... (en die 1000 of zo andere mensen )phobos schreef:Bart & Liesbeth gingen alleszins, Arvid ook? Het groepje rond Jelmer?silken tofu schreef:ik kom ook niet mee, vrees ik... zaterdag vroeg werken...
hier wordt 't vanavond een avondje kinky (maar niet te laat want morgen dus vroeg werken), morgenavond porta nigra, zondag chilldag
k'ga morgennacht nog werken, daarna nog even kinkystar
en overmorgen is er om 15u nog ergens een lezing van iheartphotography in t'Gentse
phobos- Aantal berichten : 1009
Leeftijd : 38
Registration date : 20-06-08
zaterdag: Made In Asia beurs... betrekkelijk flauwe beurs, maar wel een GIGANTIC VET optreden van Pinky Doodle Poodle gezien.
t_m- Aantal berichten : 1397
Registration date : 11-06-08
Pagina 16 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» er is altijd wel ergens iets te doen
» kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten?
» Waarom zijn fransmannen altijd zo absurd met hun prijzen?
» kan men zich nog iets herinneren,of zijn het allemaal zwarte gaten?
» Waarom zijn fransmannen altijd zo absurd met hun prijzen?
Permissies van dit forum: