Bimbommetiebom
+14
Mortician
Moonchild
Maria
t_m
tamlin
Killerrabbit
Cookie
Aschekopf
P-K
silken tofu
League of Nations
U-48
T-CM11
The Blue One
18 plaatsers
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Bimbommetiebom
tamlin schreef:Mortician schreef:tamlin schreef:Moonchild schreef:Lol. Stel je trance-invloeden nu voor als 'iets nieuws'? Te lang vakantie gehad zeker?
goh, hier en daar een uitzondering buiten beschouwing gelaten zijn trance-invloeden in de zwartzakkerij toch iets van meer recente datum, niet?
(begin nie nu over over krautrock influenced electro of industrial of obscure groepkes, ik heb het over nummers die effectief gespeeld werden op fuiven)
Thorns van :w: schiet me te binnen, maar voor de rest..
Da's toch een grap? Wat is VNV Nation en shit like that than? Die zijn echt nie nog maar 2 jaar bezig zenne.
VNV's eersteling klonk toch verre van trance meen ik mij te herinneren.. Die latere ok, maar dan schoven we toch al dichter aan tegen de milleniumwissel? Ben in 1993 beginnen weggaan en toen (in de nineties) was da eerder zeldzaam? Ik associeer trance in zwartzakkerij eerder iets van na 2000. Tzelfste met metal. Vroeger zag je quasi nooit metalshirts in weeffuiven, nu kan je er niet meer naastkijken.
Hun eerste niet nee, OK, maar vanaf hun tweede was het prijs en die was in 1998, ondertussen al 11 jaar geleden.
Mortician- Aantal berichten : 1209
Leeftijd : 54
Registration date : 11-06-08
Moonchild schreef:Millenniumwissel is ca. 10 jaar geleden. 'Nieuw' is voor jou blijkbaar wel een heel relatief begrip.
Das toch pas gisteren voor een dino als jij?
tamlin- Aantal berichten : 505
Leeftijd : 45
Registration date : 21-08-08
is er iets met 't weer misschien dat er tegenwoordig weer zoveel wordt afgezeikt over electro...?
silken tofu- Aantal berichten : 2666
Registration date : 18-06-08
't moet niet altijd noi(s)ze zijn he
neuteneut
neuteneut
P-K- Aantal berichten : 4542
Leeftijd : 44
P-K schreef:'t moet niet altijd noi(s)ze zijn he
neuteneut
bij noise is 't tenminste nog grappig; de onwetenden zeggen domme dingen en de rest lacht er mee
P-K schreef:noi(s)ze
Er zijn er die voor minder de brandstapel kregen
Bisounourse- Aantal berichten : 1510
Registration date : 10-06-08
silken tofu schreef:is er iets met 't weer misschien dat er tegenwoordig weer zoveel wordt afgezeikt over electro...?
T-CM11- Aantal berichten : 2746
Leeftijd : 47
Some good news and some bad news
Eerst het slechte nieuws…
Het management van de 'Laibach & Juno Reactor' tour heeft ons laten weten dat beide bands niet zullen spelen op onze BIMFEST om 'logistieke' redenen. Natuurlijk is het onnodig te zeggen dat wij niet blij zijn met dit (eenzijdig) besluit, dat onze BIMFEST line-up in één klap onthoofd, slechts twee maanden voor D-day. In een poging om onze verliezen te beperken en de teleurstelling van degenen onder u, die net als wij uitkeken naar deze bands, zijn wij in onderhandeling voor een alternatieve datum voor dit pakket.
Het spijt ons voor de ongemakken die dit zou kunnen veroorzaken, maar het is ver buiten onze eigen wil. Zodra we meer nieuws hebben zullen we het hier vermelden!
Maar nu goed nieuws!
Natuurlijk willen en kunnen wij het BIMFEST niet onthoofd laten en dus hebben wij bij Bodybeats & Dark Entries dag en nacht gewerkt om een last-minute vervanging te vinden voor dit trieste nieuws….
En zo kunnen we jullie zeggen dat de Deense cult en electro band LEAETHERSTRIP onze nieuwe headliner is op BIMFEST 2009.
De Engelse ’80 ‘New-Wave’ band C CAT TRANCE, verantwoordelijk voor de New Wave Club Classic nummers ‘Shake The Mind’ & ‘Hypnotized’, zal de line-up vervolledigen. C CAT TRANCE laatste concert op Belgische bodem dateert van 1988 in de welbekende Brusselse concert club Ancienne Belgique!
Vind ik persoonlijk niet zo erg
Eerst het slechte nieuws…
Het management van de 'Laibach & Juno Reactor' tour heeft ons laten weten dat beide bands niet zullen spelen op onze BIMFEST om 'logistieke' redenen. Natuurlijk is het onnodig te zeggen dat wij niet blij zijn met dit (eenzijdig) besluit, dat onze BIMFEST line-up in één klap onthoofd, slechts twee maanden voor D-day. In een poging om onze verliezen te beperken en de teleurstelling van degenen onder u, die net als wij uitkeken naar deze bands, zijn wij in onderhandeling voor een alternatieve datum voor dit pakket.
Het spijt ons voor de ongemakken die dit zou kunnen veroorzaken, maar het is ver buiten onze eigen wil. Zodra we meer nieuws hebben zullen we het hier vermelden!
Maar nu goed nieuws!
Natuurlijk willen en kunnen wij het BIMFEST niet onthoofd laten en dus hebben wij bij Bodybeats & Dark Entries dag en nacht gewerkt om een last-minute vervanging te vinden voor dit trieste nieuws….
En zo kunnen we jullie zeggen dat de Deense cult en electro band LEAETHERSTRIP onze nieuwe headliner is op BIMFEST 2009.
De Engelse ’80 ‘New-Wave’ band C CAT TRANCE, verantwoordelijk voor de New Wave Club Classic nummers ‘Shake The Mind’ & ‘Hypnotized’, zal de line-up vervolledigen. C CAT TRANCE laatste concert op Belgische bodem dateert van 1988 in de welbekende Brusselse concert club Ancienne Belgique!
Killerrabbit- Aantal berichten : 4199
Leeftijd : 39
Registration date : 12-06-08
Beter zelfsKillerrabbit schreef:
T-CM11- Aantal berichten : 2746
Leeftijd : 47
Killerrabbit schreef:
Ik laat me tegen dan ook een pens groeien
inderdaadT-CM11 schreef:Beter zelfsKillerrabbit schreef:
Nespa schreef:Killerrabbit schreef:
Ik laat me tegen dan ook een pens groeien
Die moeite heb ik al gedaan
Mortician schreef:Die moeite heb ik al gedaan
Onlangs in Waregem had ie het over een 'bear'? als 't ie zijn buikje showde.
Echt een meevaller.
veel beter zo !
....nu nog kunnen gaan LOL
....nu nog kunnen gaan LOL
Ben eigenlijk benieuwd wat er mis ging met Juno? En wie gaat er schuil achter "het management van de Laibach & Juno Reactor tour", gingen de contacten via Dan Firoiu of rechtstreeks met Ben? Iemand van de ingewijden die uit de biecht wil klappen?
Maarrr C Cat Trance is wel supercool als vervanging..
Maarrr C Cat Trance is wel supercool als vervanging..
tamlin schreef:Ben eigenlijk benieuwd wat er mis ging met Juno? En wie gaat er schuil achter "het management van de Laibach & Juno Reactor tour", gingen de contacten via Dan Firoiu of rechtstreeks met Ben? Iemand van de ingewijden die uit de biecht wil klappen?
waar tinternet toch niet allemaal goed voor is: http://www.laibach.nsk.si/booking.htm
http://www.laibach.nsk.si/booking.htm[/quote[/url]]The Blue One schreef:tamlin schreef:Ben eigenlijk benieuwd wat er mis ging met Juno? En wie gaat er schuil achter "het management van de Laibach & Juno Reactor tour", gingen de contacten via Dan Firoiu of rechtstreeks met Ben? Iemand van de ingewijden die uit de biecht wil klappen?
waar tinternet toch niet allemaal goed voor is: [url=http://www.laibach.nsk.si/booking.htm
Jamaarja, daar is geen sprake van Juno hé
Die zijn gewoon samen op toer, meer moet je daar niet achter zoeken.
Mortician schreef:Die zijn gewoon samen op toer, meer moet je daar niet achter zoeken.
Maar heb je contact gehad met mensen uit de entourage van Juno, of ging alles via 't management van Laibach..
Alles ging via Laibach.
Lassi verdenkt een anti-Juno-zwartzakken-samenzwering
Lassie wilt gewoon eens stoefen datij den Dan kent die het management van Juno doet.
Killerrabbit- Aantal berichten : 4199
Leeftijd : 39
Registration date : 12-06-08
Killerrabbit schreef:Lassie wilt gewoon eens stoefen datij den Dan kent die het management van Juno doet.
Maakt dat indruk bij dees kliek rabiate zwartzakken? Dan stoef ik misschien beter met tfeit dak al just naast Dirk Ivens heb staan pissen heb in de Stiepelpissijnen..
Nee, maar kwil uitvissen of hij nog effectief tmanagement doet. Toen ik es begon over Bim tegen Dan wast alsof ie uit de lucht viel dat Juno naar België kwam. Bij Juno int ICC int voorjaar zat het ook al precies scheef tussen Ben en Dan.
vraag is : heb je al naast Dan staan pissen?
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Permissies van dit forum: