Bavel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sinnersday Hasselt 1 november

+15
Cookie
Thrasher
T-CM11
The Blue One
Moonchild
Aschekopf
Maria
silken tofu
CHAOS
johan de man
LeZandre
t_m
Killerrabbit
Bisounourse
Nespa
19 plaatsers

Bavel :: Muziek :: Wave

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Empty Re: Sinnersday Hasselt 1 november

Bericht van Moonchild di nov 03 2009, 21:14

Maria schreef:
silken tofu schreef:ferme blik, wel...

idd! da's nog es een reden om naar zo'n festival te gaan Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 476245

't Was toch wel het hoogtepunt. Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 408160
Moonchild
Moonchild

Aantal berichten : 927
Registration date : 07-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Empty Re: Sinnersday Hasselt 1 november

Bericht van johan de man di nov 03 2009, 21:34

Ze spreken al van de Cure op een volgende editie !

Ik vond het wel raar dat ze bv Breeders speelden tussen de optredens door (wel goeie band, maar niet echt Wave).
johan de man
johan de man

Aantal berichten : 2348
Registration date : 22-06-08

Bericht van Moonchild di nov 03 2009, 21:36

Ik heb zelfs de Rolling Stones gehoord ("Paint It Black"). Die wil ik anders ook wel eens zien. Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 760253
Moonchild
Moonchild

Bericht van Nespa di nov 03 2009, 21:46

Moonchild schreef:Ik heb zelfs de Rolling Stones gehoord ("Paint It Black"). Die wil ik anders ook wel eens zien. Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 760253

Heb die ooit 'moeten' gaan zien op de Werchter wei destijds met mijn vrouw.
Ondanks mijn sterke vooringenomenheid contra: klasse.
Dat ze begonnen met Little Red Rooster hielp heaps!

Hail Brian Jones Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 159938
Nespa
Nespa

Man Aantal berichten : 3848
Leeftijd : 56
Registration date : 12-06-08

http://www.last.fm/user/NespaLa

Bericht van CHAOS wo nov 04 2009, 05:50

johan de man schreef:
CHAOS schreef:
johan de man schreef:Ik vond het ook heel storend dat er overal gerookt werd, hoewel dat niet mocht !

fuck the system Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 762621

Mijn auto ruikt nu nog altijd naar rook, hoewel er niet in gerookt wordt.

ze verplichten daar de mensen om binnen te blijven,vrij logisch dat ze dan ook binnen gaan roken,ik probeer me ook altijd aan het rookverbod te houden maar als ik de kans niet krijg om buiten een sigaret te gaan roken zal ik dat binnen doen

maar ja,als ik zo her en der lees trok de organisatie op geen kloten en moeten ze nog veel leren van andere festivals
CHAOS
CHAOS

Aantal berichten : 1496
Registration date : 11-06-08

Bericht van Nespa wo nov 04 2009, 06:46

CHAOS schreef:ze verplichten daar de mensen om binnen te blijven,vrij logisch dat ze dan ook binnen gaan roken,ik probeer me ook altijd aan het rookverbod te houden maar als ik de kans niet krijg om buiten een sigaret te gaan roken zal ik dat binnen doen

Logisch en roken in één zin? scratch
Nespa
Nespa

Bericht van The Blue One wo nov 04 2009, 06:51

CHAOS schreef:
johan de man schreef:
CHAOS schreef:
johan de man schreef:Ik vond het ook heel storend dat er overal gerookt werd, hoewel dat niet mocht !

ze verplichten daar de mensen om binnen te blijven,vrij logisch dat ze dan ook binnen gaan roken,ik probeer me ook altijd aan het rookverbod te houden maar als ik de kans niet krijg om buiten een sigaret te gaan roken zal ik dat binnen doen

maar ja,als ik zo her en der lees trok de organisatie op geen kloten en moeten ze nog veel leren van andere festivals
Er was een rokers-area voorzien, die deels binnen en deels buiten was. De meeste liepen er gewoon vrolijk voorbij.
Dat heeft niets met anarchie of fuck the system te maken maar alles met arrogantie en weinig respect voor de niet-rokende medemens. Maar dat is een andere discussie.

The Blue One

Man Aantal berichten : 1690
Leeftijd : 53

http://www.wool-e-shop.be/

Bericht van Thrasher wo nov 04 2009, 07:34

Alles is nog steeds hetzelfde.
Thrasher
Thrasher

Man Aantal berichten : 638
Registration date : 18-06-08

Bericht van johan de man wo nov 04 2009, 08:29

The Blue One schreef:
CHAOS schreef:
johan de man schreef:
CHAOS schreef:

Er was een rokers-area voorzien, die deels binnen en deels buiten was. De meeste liepen er gewoon vrolijk voorbij.
Dat heeft niets met anarchie of fuck the system te maken maar alles met arrogantie en weinig respect voor de niet-rokende medemens. Maar dat is een andere discussie.

Ik moet Smurf bijtreden !

Ik ken geen enkele concertzaal in Belgie (behalve in cafe's) waar nog gerookt wordt tijdens optredens.

Sinds AB en dergelijke rookvrij zijn geworden, ga ik veel meer naar concerten dan vroeger.

Ik kan niet goed tegen rook en vroeger moest ik dikwijls halfweg een concert naar buiten voor frisse lucht, en als ik dan terug binnenging, was ik mijn goeie plaatsje wel kwijt.

@ Chaos : als je er niet bij was, kan je moeilijk oordelen.

Ik vond het niet slecht georganiseerd.
johan de man
johan de man

Bericht van Nespa wo nov 04 2009, 08:32

Thrasher schreef:Alles is nog steeds hetzelfde.

A New Wave? There is no such thing! Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 476245
Nespa
Nespa

Bericht van t_m wo nov 04 2009, 09:13

johan de man schreef:een volgende editie !

ja lap... de midlife crisis people take over the nightlife.
t_m
t_m

Aantal berichten : 1397

Bericht van johan de man wo nov 04 2009, 09:42

He, bedankt he !

t Is trouwens geen nightlife, maar afternoonlife. :-)
johan de man
johan de man

Bericht van Cookie wo nov 04 2009, 10:02

T-CM11 schreef:Nee, niet allemaal Cool

Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Icon_cool ²
Cookie
Cookie

Aantal berichten : 1045

Bericht van Cookie wo nov 04 2009, 10:07

T-CM11 schreef:
Moonchild schreef:'k Weet niet. Denk je dat ze een weerwolf is. Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 71510
Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Werewolf_women

Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 827545

Jep, van onze R. Zombie!! Staat hoog op mijn to buy lijst, samen met El Superbeasto Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 282935 Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 282935
Cookie
Cookie

Aantal berichten : 1045

Bericht van CHAOS wo nov 04 2009, 17:48

The Blue One schreef:
CHAOS schreef:
johan de man schreef:
CHAOS schreef:

zoals ik reeds gezegd heb "her en der gelezen" nee ik was er niet bij,als er een rokers area voorzien was begrijp ik die mensen niet dat ze daar niet gaan roken,als ik vergelijk met Rebellion festival;daar mag men ook binnen ook niet roken,en dat word voor(denk ik) 95% gerespecteerd,ikzelf rook daar ook niet(4 dagen indoor festival) en in den AB ook niet Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Icon_wink

smurf, dat Fuck the system was maar om te lachen Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Icon_wink allez over da roken tog
CHAOS
CHAOS

Aantal berichten : 1496

Bericht van League of Nations wo nov 04 2009, 20:01

Moonchild schreef:Ja zeg Kajagoogoo, dat is toch wel héél plat, poppy en commercieel. Dan kunnen ze al even goed Duran Duran of Spandau Ballet vragen. Of Bronski Beat of Culture Club moesten die nog bestaan.

Ok, 't is een commercieel festival, maar ze willen nog altijd een new wave publiek aantrekken dacht ik zo, niet het mainstream pop publiek. Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Icon_eek

Dan moesten ze nu ook niet The Human League vragen, hé. Ik zal me niet populair maken bij een paar adepten maar behalve hun very-early-periode vind ik het toch ook maar commerciële synthplatpop hoor. Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 8244
League of Nations
League of Nations

Aantal berichten : 419

Bericht van Bisounourse wo nov 04 2009, 21:01

League of Nations schreef:Dan moesten ze nu ook niet The Human League vragen, hé. [...] vind [...] het toch ook maar commerciële synthplatpop hoor. Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 8244

Don't you love me, baby? Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 598913
Bisounourse
Bisounourse

Aantal berichten : 1510
Registration date : 10-06-08

Bericht van johan de man wo nov 04 2009, 22:18

Ik vind het wel gemakkelijk om te zeggen dat het een slechte organisatie was en 'wij zouden het beter kunnen'. Doe het dan he !
johan de man
johan de man

Bericht van namanamashii wo nov 04 2009, 23:26

Moonchild schreef:Kajagoogoo
Duran Duran
Spandau Ballet
Bronski Beat
Culture Club

I'm there! Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Icon_cool

namanamashii

Man Aantal berichten : 2892
Leeftijd : 33
Registration date : 15-06-08

http://www.wakaba.be

Bericht van Nespa do nov 05 2009, 06:44

johan de man schreef:Ik vind het wel gemakkelijk om te zeggen dat het een slechte organisatie was en 'wij zouden het beter kunnen'. Doe het dan he !

Diegene die het al al die jaren wel beter doen zijn nu hun publiekstrekkers kwijt. Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 504441
Nespa
Nespa

Bericht van johan de man do nov 05 2009, 08:02

t Is niet omdat je nu Anne Clark hebt gezien, dat je die volgend jaar in de zomer niet wil zien he. Allez, zo zit ik toch ineen.

Hasselt ligt trouwens ver van Waregem. Er waren wel veel Limburgers en Hollanders, mensen die ms niet naar Waregem zouden trekken wegens te ver.
johan de man
johan de man

Bericht van johan de man do nov 05 2009, 08:12

Ik denk trouwens dat Sinners Day een ander volk trekt dan Waregem.

Waregem is het festival voor de die-hards van alle leeftijden, de freaks, de mannen met 3000 obscure cd's in huis.

Sinners Day is t festival van de 40+-ers die 25 jaar terug van bv the Human League of Gary Numan hielden, hun uit het oog zijn verloren, nu naar andere muziek luisteren of niet meer naar muziek luisteren, en 1x per jaar naar een concert gaan.
johan de man
johan de man

Bericht van Nespa do nov 05 2009, 08:38

johan de man schreef:Ik denk trouwens dat Sinners Day een ander volk trekt dan Waregem.

Waregem is het festival voor de die-hards van alle leeftijden, de freaks, de mannen met 3000 obscure cd's in huis.

Sinners Day is t festival van de 40+-ers die 25 jaar terug van bv the Human League of Gary Numan hielden, hun uit het oog zijn verloren, nu naar andere muziek luisteren of niet meer naar muziek luisteren, en 1x per jaar naar een concert gaan.

True, de kliek uit mijn dorp die aan mijn mouw trokken om mee te gaan naar SD zie ik nooit op optredens of festivals. En maar goed ook Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Icon_twisted
Nespa
Nespa

Bericht van T-CM11 do nov 05 2009, 09:25

Nespa schreef:
johan de man schreef:...
.... nooit op optredens of festivals. En maar goed ook Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Icon_twisted
Amen Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 159938
T-CM11
T-CM11

Man Aantal berichten : 2746
Leeftijd : 47

Bericht van Moonchild do nov 05 2009, 12:22

League of Nations schreef:
Moonchild schreef:Ja zeg Kajagoogoo, dat is toch wel héél plat, poppy en commercieel. Dan kunnen ze al even goed Duran Duran of Spandau Ballet vragen. Of Bronski Beat of Culture Club moesten die nog bestaan.

Ok, 't is een commercieel festival, maar ze willen nog altijd een new wave publiek aantrekken dacht ik zo, niet het mainstream pop publiek. Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 Icon_eek

Dan moesten ze nu ook niet The Human League vragen, hé. Ik zal me niet populair maken bij een paar adepten maar behalve hun very-early-periode vind ik het toch ook maar commerciële synthplatpop hoor. Sinnersday Hasselt 1 november - Pagina 3 8244

Being Boiled (1978)
Dignity Of Labour (1979)
Reproduction (1979)
Travelogue (1980)

Die periode vind ik fenomenaal goed en daar spelen ze live ook nog nummers van ("Being Boiled" en "Empire State Human" speelden ze op Sinners Day).

Vanaf "Dare" wordt het inderdaad een pak commerciëler, maar persoonlijk vind ik dat nog best te pruimen, evenals sommige latere nummers zoals "The Lebanon".

Face it, The Human League wordt wel degelijk zeer frekwent gedraaid op zwartzakkenfuiven en dat kan je van de groepen die ik opnoemde bezwaarlijk zeggen (een heel sporadische Duran Duran of "Small Town Boy" van Bronski Beat of heel vroege Spandau Ballet zoals "To Cut a Long Story Short" of "Musclebound" - heel goede nummers trouwens - niet te na gesproken).
Moonchild
Moonchild

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Bavel :: Muziek :: Wave

Permissies van dit forum: