Sinnersday Hasselt 1 november
+15
Cookie
Thrasher
T-CM11
The Blue One
Moonchild
Aschekopf
Maria
silken tofu
CHAOS
johan de man
LeZandre
t_m
Killerrabbit
Bisounourse
Nespa
19 plaatsers
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Sinnersday Hasselt 1 november
Maria schreef:silken tofu schreef:ferme blik, wel...
idd! da's nog es een reden om naar zo'n festival te gaan
't Was toch wel het hoogtepunt.
Moonchild- Aantal berichten : 927
Registration date : 07-07-08
Ze spreken al van de Cure op een volgende editie !
Ik vond het wel raar dat ze bv Breeders speelden tussen de optredens door (wel goeie band, maar niet echt Wave).
Ik vond het wel raar dat ze bv Breeders speelden tussen de optredens door (wel goeie band, maar niet echt Wave).
johan de man- Aantal berichten : 2348
Registration date : 22-06-08
Ik heb zelfs de Rolling Stones gehoord ("Paint It Black"). Die wil ik anders ook wel eens zien.
Moonchild schreef:Ik heb zelfs de Rolling Stones gehoord ("Paint It Black"). Die wil ik anders ook wel eens zien.
Heb die ooit 'moeten' gaan zien op de Werchter wei destijds met mijn vrouw.
Ondanks mijn sterke vooringenomenheid contra: klasse.
Dat ze begonnen met Little Red Rooster hielp heaps!
Hail Brian Jones
johan de man schreef:CHAOS schreef:johan de man schreef:Ik vond het ook heel storend dat er overal gerookt werd, hoewel dat niet mocht !
fuck the system
Mijn auto ruikt nu nog altijd naar rook, hoewel er niet in gerookt wordt.
ze verplichten daar de mensen om binnen te blijven,vrij logisch dat ze dan ook binnen gaan roken,ik probeer me ook altijd aan het rookverbod te houden maar als ik de kans niet krijg om buiten een sigaret te gaan roken zal ik dat binnen doen
maar ja,als ik zo her en der lees trok de organisatie op geen kloten en moeten ze nog veel leren van andere festivals
CHAOS- Aantal berichten : 1496
Registration date : 11-06-08
CHAOS schreef:ze verplichten daar de mensen om binnen te blijven,vrij logisch dat ze dan ook binnen gaan roken,ik probeer me ook altijd aan het rookverbod te houden maar als ik de kans niet krijg om buiten een sigaret te gaan roken zal ik dat binnen doen
Logisch en roken in één zin?
Er was een rokers-area voorzien, die deels binnen en deels buiten was. De meeste liepen er gewoon vrolijk voorbij.CHAOS schreef:johan de man schreef:CHAOS schreef:johan de man schreef:Ik vond het ook heel storend dat er overal gerookt werd, hoewel dat niet mocht !
fuck the system
ze verplichten daar de mensen om binnen te blijven,vrij logisch dat ze dan ook binnen gaan roken,ik probeer me ook altijd aan het rookverbod te houden maar als ik de kans niet krijg om buiten een sigaret te gaan roken zal ik dat binnen doen
maar ja,als ik zo her en der lees trok de organisatie op geen kloten en moeten ze nog veel leren van andere festivals
Dat heeft niets met anarchie of fuck the system te maken maar alles met arrogantie en weinig respect voor de niet-rokende medemens. Maar dat is een andere discussie.
Alles is nog steeds hetzelfde.
Thrasher- Aantal berichten : 638
Registration date : 18-06-08
The Blue One schreef:Er was een rokers-area voorzien, die deels binnen en deels buiten was. De meeste liepen er gewoon vrolijk voorbij.CHAOS schreef:johan de man schreef:CHAOS schreef:johan de man schreef:Ik vond het ook heel storend dat er overal gerookt werd, hoewel dat niet mocht !
fuck the system
Dat heeft niets met anarchie of fuck the system te maken maar alles met arrogantie en weinig respect voor de niet-rokende medemens. Maar dat is een andere discussie.
Ik moet Smurf bijtreden !
Ik ken geen enkele concertzaal in Belgie (behalve in cafe's) waar nog gerookt wordt tijdens optredens.
Sinds AB en dergelijke rookvrij zijn geworden, ga ik veel meer naar concerten dan vroeger.
Ik kan niet goed tegen rook en vroeger moest ik dikwijls halfweg een concert naar buiten voor frisse lucht, en als ik dan terug binnenging, was ik mijn goeie plaatsje wel kwijt.
@ Chaos : als je er niet bij was, kan je moeilijk oordelen.
Ik vond het niet slecht georganiseerd.
Thrasher schreef:Alles is nog steeds hetzelfde.
A New Wave? There is no such thing!
johan de man schreef:een volgende editie !
ja lap... de midlife crisis people take over the nightlife.
t_m- Aantal berichten : 1397
He, bedankt he !
t Is trouwens geen nightlife, maar afternoonlife. :-)
t Is trouwens geen nightlife, maar afternoonlife. :-)
T-CM11 schreef:Nee, niet allemaal
²
Cookie- Aantal berichten : 1045
T-CM11 schreef:Moonchild schreef:'k Weet niet. Denk je dat ze een weerwolf is.
Jep, van onze R. Zombie!! Staat hoog op mijn to buy lijst, samen met El Superbeasto
Cookie- Aantal berichten : 1045
The Blue One schreef:Er was een rokers-area voorzien, die deels binnen en deels buiten was. De meeste liepen er gewoon vrolijk voorbij.CHAOS schreef:johan de man schreef:CHAOS schreef:johan de man schreef:Ik vond het ook heel storend dat er overal gerookt werd, hoewel dat niet mocht !
fuck the system
zoals ik reeds gezegd heb "her en der gelezen" nee ik was er niet bij,als er een rokers area voorzien was begrijp ik die mensen niet dat ze daar niet gaan roken,als ik vergelijk met Rebellion festival;daar mag men ook binnen ook niet roken,en dat word voor(denk ik) 95% gerespecteerd,ikzelf rook daar ook niet(4 dagen indoor festival) en in den AB ook niet
smurf, dat Fuck the system was maar om te lachen allez over da roken tog
CHAOS- Aantal berichten : 1496
Moonchild schreef:Ja zeg Kajagoogoo, dat is toch wel héél plat, poppy en commercieel. Dan kunnen ze al even goed Duran Duran of Spandau Ballet vragen. Of Bronski Beat of Culture Club moesten die nog bestaan.
Ok, 't is een commercieel festival, maar ze willen nog altijd een new wave publiek aantrekken dacht ik zo, niet het mainstream pop publiek.
Dan moesten ze nu ook niet The Human League vragen, hé. Ik zal me niet populair maken bij een paar adepten maar behalve hun very-early-periode vind ik het toch ook maar commerciële synthplatpop hoor.
League of Nations- Aantal berichten : 419
Registration date : 12-06-08
League of Nations schreef:Dan moesten ze nu ook niet The Human League vragen, hé. [...] vind [...] het toch ook maar commerciële synthplatpop hoor.
Don't you love me, baby?
Bisounourse- Aantal berichten : 1510
Registration date : 10-06-08
Ik vind het wel gemakkelijk om te zeggen dat het een slechte organisatie was en 'wij zouden het beter kunnen'. Doe het dan he !
Moonchild schreef:Kajagoogoo
Duran Duran
Spandau Ballet
Bronski Beat
Culture Club
I'm there!
johan de man schreef:Ik vind het wel gemakkelijk om te zeggen dat het een slechte organisatie was en 'wij zouden het beter kunnen'. Doe het dan he !
Diegene die het al al die jaren wel beter doen zijn nu hun publiekstrekkers kwijt.
t Is niet omdat je nu Anne Clark hebt gezien, dat je die volgend jaar in de zomer niet wil zien he. Allez, zo zit ik toch ineen.
Hasselt ligt trouwens ver van Waregem. Er waren wel veel Limburgers en Hollanders, mensen die ms niet naar Waregem zouden trekken wegens te ver.
Hasselt ligt trouwens ver van Waregem. Er waren wel veel Limburgers en Hollanders, mensen die ms niet naar Waregem zouden trekken wegens te ver.
Ik denk trouwens dat Sinners Day een ander volk trekt dan Waregem.
Waregem is het festival voor de die-hards van alle leeftijden, de freaks, de mannen met 3000 obscure cd's in huis.
Sinners Day is t festival van de 40+-ers die 25 jaar terug van bv the Human League of Gary Numan hielden, hun uit het oog zijn verloren, nu naar andere muziek luisteren of niet meer naar muziek luisteren, en 1x per jaar naar een concert gaan.
Waregem is het festival voor de die-hards van alle leeftijden, de freaks, de mannen met 3000 obscure cd's in huis.
Sinners Day is t festival van de 40+-ers die 25 jaar terug van bv the Human League of Gary Numan hielden, hun uit het oog zijn verloren, nu naar andere muziek luisteren of niet meer naar muziek luisteren, en 1x per jaar naar een concert gaan.
johan de man schreef:Ik denk trouwens dat Sinners Day een ander volk trekt dan Waregem.
True, de kliek uit mijn dorp die aan mijn mouw trokken om mee te gaan naar SD zie ik nooit op optredens of festivals. En maar goed ook
AmenNespa schreef:.... nooit op optredens of festivals. En maar goed ookjohan de man schreef:...
T-CM11- Aantal berichten : 2746
Leeftijd : 47
League of Nations schreef:Moonchild schreef:Ja zeg Kajagoogoo, dat is toch wel héél plat, poppy en commercieel. Dan kunnen ze al even goed Duran Duran of Spandau Ballet vragen. Of Bronski Beat of Culture Club moesten die nog bestaan.
Ok, 't is een commercieel festival, maar ze willen nog altijd een new wave publiek aantrekken dacht ik zo, niet het mainstream pop publiek.
Dan moesten ze nu ook niet The Human League vragen, hé. Ik zal me niet populair maken bij een paar adepten maar behalve hun very-early-periode vind ik het toch ook maar commerciële synthplatpop hoor.
Being Boiled (1978)
Dignity Of Labour (1979)
Reproduction (1979)
Travelogue (1980)
Die periode vind ik fenomenaal goed en daar spelen ze live ook nog nummers van ("Being Boiled" en "Empire State Human" speelden ze op Sinners Day).
Vanaf "Dare" wordt het inderdaad een pak commerciëler, maar persoonlijk vind ik dat nog best te pruimen, evenals sommige latere nummers zoals "The Lebanon".
Face it, The Human League wordt wel degelijk zeer frekwent gedraaid op zwartzakkenfuiven en dat kan je van de groepen die ik opnoemde bezwaarlijk zeggen (een heel sporadische Duran Duran of "Small Town Boy" van Bronski Beat of heel vroege Spandau Ballet zoals "To Cut a Long Story Short" of "Musclebound" - heel goede nummers trouwens - niet te na gesproken).
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» 29 november - Metalzone 2nd Birthday Bash - Leuven
» Noise Central Festival VII, 29 november, Utrecht
» Zondag 9 november 2008 - Doom over Pand Demonium - Antwerpen
» Pinky Doodle Poodle (JP) - Kinky Star Gent - Zaterdag 5 november
» Noise Central Festival VII, 29 november, Utrecht
» Zondag 9 november 2008 - Doom over Pand Demonium - Antwerpen
» Pinky Doodle Poodle (JP) - Kinky Star Gent - Zaterdag 5 november
Permissies van dit forum: