Dive (BE) + Monolith(BE) + Ersatz DJ's
+2
silken tofu
U-48
6 plaatsers
Dive (BE) + Monolith(BE) + Ersatz DJ's
http://www.nieuwenor.nl/sjablonen/NieuweNor/pagina.asp?subsite=105&pagina=1&mode=showdetail&popagenda_id=363
Partyyyy
Partyyyy
Re: Dive (BE) + Monolith(BE) + Ersatz DJ's
U-48 schreef:http://www.nieuwenor.nl/sjablonen/NieuweNor/pagina.asp?subsite=105&pagina=1&mode=showdetail&popagenda_id=363
Partyyyy
zie, waarom gebeurt zoiets nu zelfs niet meer in belgië...
maar goed, we krijgen toch 't gothicfestival en lacrimosa in de plaats...
silken tofu- Aantal berichten : 2666
Registration date : 18-06-08
Dive @ lier ? ....verder terug in't verleden ga ik niet, teveel flyers met DIVE op
P-K- Aantal berichten : 4542
Leeftijd : 44
Registration date : 11-06-08
da's ondertussen ook al twee jaar geleden hé. nu ja, ik heb 't ook niet echt enkel over dive, ik mis gewoon wat kleine concertjes.P-K schreef:Dive @ lier ? ....verder terug in't verleden ga ik niet, teveel flyers met DIVE op
is dat al 2 jaar geleden? wtf......
vroeger was alles beter!
vroeger was alles beter!
yep...P-K schreef:is dat al 2 jaar geleden? wtf......
en de tijd ging ook minder rap toen!P-K schreef:vroeger was alles beter!
ik vind van niet, toen waren fuiven bangelijk en was't ineens ochtend......nu draaien ze brol en gaat de nacht niet vooruit en begin je te drinken uit verveling!
P-K schreef:ik vind van niet, toen waren fuiven bangelijk en was't ineens ochtend......nu draaien ze brol en gaat de nacht niet vooruit en begin je te drinken uit verveling!
silken tofu schreef:da's ondertussen ook al twee jaar geleden hé. nu ja, ik heb 't ook niet echt enkel over dive, ik mis gewoon wat kleine concertjes.P-K schreef:Dive @ lier ? ....verder terug in't verleden ga ik niet, teveel flyers met DIVE op
http://www.myspace.com/anoukweber
vitalic meets vive la fete.
Thrasher- Aantal berichten : 638
The Blue One schreef:silken tofu schreef:da's ondertussen ook al twee jaar geleden hé. nu ja, ik heb 't ook niet echt enkel over dive, ik mis gewoon wat kleine concertjes.P-K schreef:Dive @ lier ? ....verder terug in't verleden ga ik niet, teveel flyers met DIVE op
http://www.myspace.com/anoukweber
wel ja, misschien... (mits vervoer)
Ben al aan het aftellen: "looks like a man ,looks like a beast you disco budha"
P-K schreef:Dive @ lier ? ....verder terug in't verleden ga ik niet, teveel flyers met DIVE op
Just over de grens telt ook?
Allez, na 2 nummers riep 'em scheisse ( zaterdag, dit moet duitsland zijn? ) en vluchtte ie 't podium af
Hopelijk deze keer dan geen problemen en zorgt Borg voor het nodige volume
mja, na z'n laatste feestje in hof ter lo weten we dat borg zeker voor volume kan zorgen...U-48 schreef:Hopelijk deze keer dan geen problemen en zorgt Borg voor het nodige volume
Het was een fijn avondje,leuke delegatie belgen. Monolith veel nieuwe nrs,niet slecht in de toekomst mss nieuwe cd.
Dirk stond er weer maar ze(de organisatie zelf) controleerde daar met zo een decibel metertje en Dirk vroeg regelmatig om zijn stem wat luider te zetten(stond echt niet op volume zoals het voor Dive nodig is) ,maar ...... .Desondanks toch een goed optreden zoals we hem kennen en heeft Domino ook te diep in Dirk zijn schoon ogen gekeken ,hij heeft er weer een fan bij .Besluit :een geslaagde avond voor ons beide.
Dirk stond er weer maar ze(de organisatie zelf) controleerde daar met zo een decibel metertje en Dirk vroeg regelmatig om zijn stem wat luider te zetten(stond echt niet op volume zoals het voor Dive nodig is) ,maar ...... .Desondanks toch een goed optreden zoals we hem kennen en heeft Domino ook te diep in Dirk zijn schoon ogen gekeken ,hij heeft er weer een fan bij .Besluit :een geslaagde avond voor ons beide.
Permissies van dit forum: