Bavel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wraiths - hybryds - anemone tube - kristus kut @ cc luchtbal, antwerpen - 21/02/2009

+6
amezyarak
CHAOS
Mortician
P-K
Cookie
silken tofu
10 plaatsers

Bavel :: Muziek :: Varia

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wraiths - hybryds - anemone tube - kristus kut @ cc luchtbal, antwerpen - 21/02/2009 - Pagina 2 Empty Re: wraiths - hybryds - anemone tube - kristus kut @ cc luchtbal, antwerpen - 21/02/2009

Bericht van tamlin za feb 21 2009, 16:29

Kavka als afterparty.. http://www.kavka.be/Kavka/Home
Veel meer zin in dan graverobber opt nonnekerkhof te spelen.

tamlin

Man Aantal berichten : 505
Leeftijd : 45
Registration date : 21-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wraiths - hybryds - anemone tube - kristus kut @ cc luchtbal, antwerpen - 21/02/2009 - Pagina 2 Empty Re: wraiths - hybryds - anemone tube - kristus kut @ cc luchtbal, antwerpen - 21/02/2009

Bericht van P-K zo feb 22 2009, 02:48

Kristus Kut : ging spannend van start, maar't eindeloos getimmer op een gitaar verveelde me snel, ik had't niet met de 'act' ....zozo voor mij

Anemone Tube : niet gezien, wel gehoord, en op wat glitches in de pc na klonk dat erg goed, gevarieerd....tof

Hybryds vs Traumasutra : ik was al niet zo dol op de Traumasutra cdr en Hybryds maakt al jaren muziek die niets meer met oude Hybryds te maken heeft dus was't voor mij redelijk snel teveel......en wat een crappy visuals! Neutral

Wraiths : was bezig voor ik't wist, goeie sound, helaas wat teveel focus op't zelfde (vocals dan hier) ....

gezellige avond,
P-K
P-K

Man Aantal berichten : 4542
Leeftijd : 44
Woonplaats : aantwaarpe
Registration date : 11-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wraiths - hybryds - anemone tube - kristus kut @ cc luchtbal, antwerpen - 21/02/2009 - Pagina 2 Empty Re: wraiths - hybryds - anemone tube - kristus kut @ cc luchtbal, antwerpen - 21/02/2009

Bericht van P-K di feb 24 2009, 21:07

Hybryds vs Traumasutra


Kristus Kut & co
P-K
P-K

Man Aantal berichten : 4542
Leeftijd : 44
Woonplaats : aantwaarpe
Registration date : 11-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wraiths - hybryds - anemone tube - kristus kut @ cc luchtbal, antwerpen - 21/02/2009 - Pagina 2 Empty Re: wraiths - hybryds - anemone tube - kristus kut @ cc luchtbal, antwerpen - 21/02/2009

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Bavel :: Muziek :: Varia

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum